söndag 6 februari 2011

Stor irritation över blogger och google mail.. min gamla blogg kommer jag ej åt..

Jag hade bloggen http://kreativatess.blogspot.com/ sen råkade jag slå ihop mitt hotmail konto det var knutet till med google mail kontot.
Nu kommer jag ej åt min gamla blogg!! Kan inte logga in och redigera!
Blir så sur.. Ingen hjälp får man heller. Testade avregistrera hotmailkontot från google men då fanns det ju än mindre möjlighet att få till det.

Tråkigt är det om allt det jag har där försvinner.. ska se om jag kan kopiera över det till denna blogg. Kan inte ens hänvisa mina gamla följeslagare till denna blogg.

----------

I had the blog http://kreativatess.blogspot.com/ but when I signed a new google account and added my former hotmail/blogger account to it I lost my blog. I cant log on to it and update it anymore.
So I have moved to this similar blogaddress and will try to copie everything to this blog acccount and I hope my former followers will find me again.. Im not able to logon and inform anyone about that I have moved.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar