söndag 6 februari 2011

Pysselkväll 2010

Hade en pysselkväll idag med vännerna, fem planerat pysslande vart två pysslande medans två som tittade på.:) Det vart målat på träbitar som var gatufynd men tillsågade.
Här är tre fröknarna jag gjorde på trä.

Ena träbiten hade en lång spik i sig, rostig och böjd och skulle inte kunna tas ut så bra så den fick bli ett örhänge och guldmålades. På grund av denna spiken vart denna fröken inte som de andra.


Sen gjorde jag även lite blommor i papper, dessa gjorde jag igår, har inte hunnit fota av de jag gjorde idag. Jag gör mer och mer "avancerade" märker jag, ännu blir de inte så bra som jag skulle önska men som sagt, övning ger färdighet.


Ser fram emot vår nästa pysselträff och hoppas då på att alla ska kunna vara med. Så kul att se hur andra gör!

Inlägget publicerades lördagen den 8:e maj 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar